FOLLOW ME ♥

CLICK ' LIKE ' , IF EU COME MY BLOG . TKX :)


Wednesday, May 18, 2011

I just can say : ALL about LOVE .

我可以 为你放弃它
我可以 !
那你可以为了我放弃它吗 ?







因为我爱你 , 所以我愿意 .
ok . 你可以说这是我心甘情愿的 . ok .我不能说什么
我曾经说过 我为你付出那么多 , 你回答我什么 ? 你还记得吧 ?



你呢 .. 有为我付出过什么吗 .. 想想 .








伱曾说过你不会让我离开你

现在呢 ..

说走就走 ='(

所有说过的话都是谎言吗 ?









我是真的很爱你
我爱到不能控制我自己 , 那种感觉你懂吗

我会很想你
想到会想飞过去找你 , 你懂吗

那么 你呢 ?


每次不管什么事 , 你都只是一句 ‘ 我爱你 ’带过 ..

可能你会觉得这样会让我平静 / 冷静些吧






我就不能让你相信我对你的爱吗?

被骗过 , 是过去的事

现在 , 你觉得我会骗你 ???




那么 我告诉伱 !
你错了
=)






....................................................................







to MY LOVE :




We can do good live mahh ?

Please let us not quarrel ok ?

If to fight , can dun wake ferocious / kind of you to break up that point ok ?

I can only say I love you.

To you, I can give up.
I was so foolish.
This drug really do not light ..

I LOVE YOU .













♥ I JUST LOVE U , POP ♥

No comments:

Post a Comment